eemma93

Alla inlägg under augusti 2012

.

Av Emma - 11 augusti 2012 13:33

Av Emma - 11 augusti 2012 13:26

varje litet ord värker in i hjärtat, & stärker också längtan om att bli perfekt!

Av Emma - 10 augusti 2012 11:16

Den 10 augusti. 8 dagar kvar till bröllop och hur många dagar kvar till flytt?

Sitter just nu hos frissan med färg i håret! Så himla välbehövligt. Slitet som tusan mitt hår & allmänt tråkigt.
Efter frissan åker vi till Sjötorpet, eventuellt. Och så ska vi till Anders i Djuraffären, VärnamooZoo. Mina djur behöver mat, syrsor & mjölmask! Ska mata på bönsyrsorna så dom växer fort! Söta varelse!

Igår va vi på Ikea, jag , Joakim, Amanda & Stina. Handlade en himla massa, bord, tvbänk, stolar och soffa mm. Blev en dyr shoppingtur! Men det behövdes ju faktiskt!

Imorgon & på söndag blir det jobb i Ljungby! Känns sÅåååååå skönt med ett jobb som jag gillar och trivs med personalen! Så känns inte alls farligt att jobba, snarare tvärtom :)

Ska snart åka och para Nettan också, ska försöka hinna med det på måndag eller tisdag! Vill ha små bebisar igen ju! Så himla söta.

Har satt Anders på att leta djur till mig också! Underwoodisaurus milii ska jag ha! Ett par, så jävla söta! Undrar också om mina jungfruar kläcks snart ;D ska också någon gång ha en grön hona till Nillas gröna hane, som jag förövrigt är helt kär i!

Lånar en bils utav Nilla så jag kan visa er hur miliisarna ser ut! Puss Nilla :*

Och en bild på vår nya soffa! En röd! ;-)
Och en bild på Nillas gröna hane :D

4/8

Av Emma - 4 augusti 2012 23:14

Hopp, ännu en jobb dag över!
Varit i Växjö idag. Imorgon blir det jobb i Ljungby på Preem! Gött med pengar! ;-)
Har haft snackskväll med Stina & Amanda!

Kryper nu ner jämte världens bästa & även min blivande sambo! Puss prinsen! <3

2/8

Av Emma - 2 augusti 2012 09:12

Sitter på jobbet! Lugnt som tusan! Men har ändå lite att pyssla med :)

Åter till jobbet, vad fan är det som händer? Hur stor är sannolikheten egentligen. Maximal otur på högsta grad. I alla fall sista dabilder Preem i Värnamo, efter detta blir det att börja på Preem i Ljungby :) gött med lite omväxling.

Saknar Joakim.

Skriver mer ikväll eller i eftermiddag :)
Ciao!

1/8

Av Emma - 1 augusti 2012 22:50

Ligger & fundera massa....

Har åter igen kommit till en väg dör den delar sig & man måste välja sida utav vägen.
Säger bara faaaaaaaaaaaaan.

Vill inte.

1/8

Av Emma - 1 augusti 2012 22:50

Ligger & fundera massa....

Har åter igen kommit till en väg dör den delar sig & man måste välja sida utav vägen.
Säger bara faaaaaaaaaaaaan.

Vill inte.

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards