eemma93

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma - 12 augusti 2012 12:25

Står på jobbet och har det lugnt, allt är gjort så nu är det bara att invänta fler kunder.

Funderar också mycket på alla dom man har runt om kring sig, hur många är ärliga? Hur många kan man lita på? Hur många bryr sig? Jag vet säkert vart jag har mina riktiga vänner. Men alla dessa som finns lite avsides? Falska eller ärliga? Det är frågan, många utav frågorna får man svar på någon gång, men långt ifrån alla.
Jag menar, varför spela glad och trevlig när man sedan vänder kappan med vinden när någon annan hör? Sådant stör & irriterar mig någon grymt. Så i fortsättningen tänker jag inte vara trevlig och lyhörd.
Som sagt, hälften utav alla runt om kring mig har jag inte en aning om vart jag har. Men nog om tråkigheter & negativitet :)

Ska jobba vidare nu, klockan tickar för fullt & det går snart tills jag får åka hem till Joakim :)

Skriver nog lite mer ikväll om flytten och lite sådant :)

Ciao!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards