eemma93

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 31 juli 2012 22:33

Min fina, fina Joakim!
Inget på jorden slår honom. Han är helt enkelt bäst! Älskar dig mer och mer för varje dag som går, fy tusan vad du är bra älskling!

Min prins. <3

Av Emma - 31 juli 2012 20:22

Visst är det härligt att jobba nät alla andra har roligt? Inte direkt. Är trött på detta nu. Tur att det inte är så länge kvar. Imorgon ska jag åka till ett jobb och prata jobb :) ska bli kul! Men innan de ska jag fika hos faster då Melvin fyller år :)

På kvällen blir det att titta på boende! Ihhhhh hoppas! Hoppas!

Nähe, nu ska jag jobba vidare & se fram emot ljusare tider!
Bye retards!

Av Emma - 30 juli 2012 22:24

Sitter i soffan och tittar på Wallander. Ska snart krypa ner i sängen jämt min prins.

Igår Hjälpte vi Nilla att flytta, sedan jobba. Idag har vi bara donat massa och köpt mat till alla djuren! & så har vi varit ute i Sjötorpet! Älskar stället!

På onsdag ska vi titta På boende! Yey

Men Jisses vilket kul inlägg det blev? Not. Skiter i vilket, ska bli skönt att sova inatt, då jag inte sov en blund förra natten för att mina benhinnor värkte något djävulskt. Helvetes ben.

Sov gott allihopa underbara & alla fucktards :)

.

Av Emma - 27 juli 2012 23:58

att det aldrig kan få vara bra.

alla passar inte ihop, alla är inte skapta för varandra.

Börjar lessna på denna skiten. Att man aldrig ska få vara glad och lycklig.

Av Emma - 23 juli 2012 23:13

Av Emma - 23 juli 2012 00:20

Nyss tittat på filmen Älska mig. (Finns på Youtube) den va skit dåligt, en riktig amatörfilm, men gud vad den va bra också! En riktig känslosam film. Helt klart värd att se i alla fall! :)
Är helt slut men kan ändå inte sova :/ känns jobbigt. Är massa som snurrar runt i huvudet.

Nä nu skiter jag i detta. Ska nog gå och ta mig ett riktigt stort glas med mjölk så somna jag nog gott sen!

Av Emma - 22 juli 2012 21:38

Hej alla retard!
Har haft en bra helg med mycket blandade känslor. I lördags va det jobb i Växjö. Trivs verkligen där! Kvällen spenderades med Nilla Nicki Joakim & Per. Blev först mat på Chaplin och sedan tittade vi på cruisingen. Efter de pratade vi med Madde & Mattis en stund och åkte lite med dom! Sedan hem för att sova.

Är så trött nu när man jobbar hela veckorna att man inte orkar att göra något på helgen, känns som jag vuxit ifrån att vara ute och festa varje helg, nej tack. Någon gång ibland kanske.

Idag kom det en trevlig familj och hämtade den förste lilla hanen. Dom va så trevliga och Goa. Känns alltid skönt att släppa iväg kaniner eller djur överhuvudtaget till folk man har förtroende för. Vid kl 14 va vi hos farmor och åt middag, sedan Plockade vi upp N & N i stan för att sedan beger oss ut emot stallet. Så underbart att få rida lite. Och vi fick oss nog många goa skratt ;) haha. Marsvinen fick också komma ut en sväng idag, blev överlyckliga av att kunna äta så mycket som orkar! Älskade små liven.

Morgondagen ser it så här en så länge. Hämtar Nilla och Nicki och sedan åker vi till Ljung, som ligger utanför Jkpn för att hämta lilla söta hankaninen Chester. Efter de ska kag bara hem och mysa järnet med min prins. Och snart, förhoppningsvis flyttar vi på riktigt! Och blir sambos ;)

Sitter nu ute på altanen med mamma och pappa och pratar strunt. Joakim sove en en timme bakåt, så söte han är!

Sov gott :)

.

Av Emma - 19 juli 2012 11:28

Livet går alltid vidare.

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards