eemma93

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 30 januari 2013 14:50

De va droppen, verken orkar eller tänker bry mig mer om dig nu. Sjukt trött och besviken. Trodde släktband betydde mer än så.

Så borta.

Av Emma - 30 januari 2013 11:04

min fina Joakim! Underbarast i världen. Älskar dig sjukt mycket, allt kan bara bli bättre. Du lyser upp min dag!
Kärlek.

Av Emma - 29 januari 2013 23:14

någon mer som är vaken? Själv har jag som vanligt svårt att sova, sjuk huvudvärk, känns som huvudet ska explodera.

Ligger här och är super sugen på att titta på Sagan om Ringen efter att ha sett Hobbit på bio i söndags, tycker man om Sagan om Ringen så ÄLSKAR man Hobbit! Sjukt bra enligt mig! Högre än förväntat.

Ska nog köpa hårfärg imorgon med! Är riktigt sugen nu ;-) någon som kan gissa färg? Hihi

Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska göra ett försök till att sova!
Puss!

Av Emma - 29 januari 2013 14:43

Städar & tvättar en massor idag, förbannat trött så tar lite pauser i mellan åt ;-) man får de! & så hinner man med lite gos med Askisen också!

Puss & Kram

Av Emma - 26 januari 2013 23:58

Sov gott min fina vän.
Big love,
rip.
<3

Av Emma - 24 januari 2013 14:18

Nu har jag varit duktig! Städat hela hemmet, så skönt att ha det rent och ordning nu inför helgen :-) längtar tills Joakim kommer hem så vi kan gå ut och gå en långrunda i de fina vädret på isen. Va ute innan med Aska, verkligen jätte skönt ute, har du inte varit ute så gå ut!! ;-)

Lite mer än en vecka kvar till 20! Ihhhh, fundera fortfarande om jag ska ha fest eller bara fira med dom allra närmaste... Hmm, får fundera lite till på de.

Har hittat massa kul tricks att lära aska, just nu håller jag på att träna backa & att hon ska stå uppe på en pall. Så fin är min lilla höna :D

...

Av Emma - 22 januari 2013 22:25

som en tung sten i bröstet, när ska den falla?

Av Emma - 22 januari 2013 09:16

Godmorgon allihopa! Sitter nu och försöker trycka i mig en macka, hår segt men den ska ner!

Har varit ute och tagit en promenad med Aska nu på morgonen, då hon ska vara själv en stund nu på förmiddagen, medans jag jobbar och tills farmor kommer och hämtar henne :-)

Idag fyller pappa år!! Så ska köpa tårta sedan :D

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards