eemma93

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Emma - 9 januari 2013 23:31

Huuuuua vilken dag.

Började dagen med kladdkakefrukost hos Johan, ingen som pallar vara hemma när dom bygger om.

Tog med mig Aska sedan och va ute någon timme, att hon aldrig tröttnar, mitt lilla energiknippe! Så himla duktig är hon också, kommer direkt man kallar på henne och så himla lydig, kommer bli en bra hund de där ;) begriper inte varför jag inte skaffat BorderCollie innan ;) solklart att nästa vovve blir en BC, nu ligger hon och nana jämte oss i sängen, så gosig.

Btw, fjärde dagen utan godis ;-)
Inte ätit något onyttigt heller direkt, mer än kladdkaka då!!! Men de gick jag av mig sen ändå ;) hihi

Sov gott, för de ska jag göra!

9/1

Av Emma - 9 januari 2013 10:43

Godmorgon alla :D
Igår va det mycket på gång! Städade & grejade hela dagen, va i stan med Johan och handlade massa också. Behövligt kan jag säga. Och sedan en långpromenad på de, Great!! Bakade sedan kladdkaka & smörkola!

Nu ska jag käka lite frukost och städa av lite snabbt, Emelie kommer snart :D big love! & sen får vi se vad dagen har att bjuda på ;)

Kiss and hugs

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards