eemma93

Alla inlägg under november 2012

.

Av Emma - 29 november 2012 23:02

Gottnatt.

man vet inte vad man har förens man förlorat de

Av Emma - 28 november 2012 23:23

Lyckligare än någonsin! Har nu allt jag önskar mig, en underbar sambo, bra boende, världens bästa familj & världens finaste lilla vovve! Ack så söt hon är!!! Ska ladda upp lite bilder på henne imorgon som ni får se!

Började dagen med sovmorgon innan vi styrde bilen emot Ullared ;) massor handlat och massor med jobbiga tanter och mycket folk! Sedan vidare emot Varberg för att hämta Aska! Blev veterinär besikting och chipning innan vi åkte hemåt igen. Nåja, lite åksjuk va hon allt, lunchen hamnade i bilen! Ups. Men hon är lika söt ändå, när vi väl kom hem så åt hon duktigt upp all sin mat och har verken kissat eller bajsat inne ännu, allt ute! Min duktiga lilla skrutt! Nu sover hon gott på golvet, vill inte ligga på någon! Och oj vad hon drömmer, skäller gnyr och springer ;) sötisen!

Sov gott allihopa, nu ska jag kolla True Blood innan sovdags! Puss

Av Emma - 27 november 2012 12:20

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan, men ligger fortfarande kvar i sängen och bränner några avsnitt utav TrueBlood! Hoppas bara att denna dagen går skit fort så det blir morgondag snart! Ska åka in till stan en runda sen och handla lite & ta ut pengar. Sedan hem och hämta vovvarna :) har nog inte så mycket mer kul att berätta idag. Alla mina kaninungar är nu sålda och kommer få ett toppen hem :) känns skönt!

Av Emma - 26 november 2012 21:21

... Världens finaste Vivi


Åh vad jag saknar mitt hjärta nu :( så tomt utan henne här, tur att det snart kommer en till liten buse hit & håller mig sällskap när Vivi är på hembesök hos Vera ;) Ska bli kul att träffa henne snart! :D 

Av Emma - 26 november 2012 15:25

STÄÄÄDDAG!

Av Emma - 25 november 2012 20:19

På bio med Joakim och systerystrarna ;) snart kommer Emelie och Tim också! <3

Av Emma - 25 november 2012 09:28

Jag blir så arg så att jag nästan kan börja gråta när man läser detta! Att det finns fler idioter än dom som gjorde mordet! Idioterna som släpper dom efter 6 ynka år?! 6 år för allt dom gjort, det är patetiskt!

Mordet på den lilla utvecklingsstörda pojken, Bobby. Visst har väl alla hört talas om de? Hur han torterades till döds under en månads tid, kanske längre. Av hans egen mamma, henne eget kött & blod. Och hennes sjuka sambo, hur han fick ligga naken i snön, sova ute hos hönsen, äta bajs, och få elchocker emot kroppens alla organ.

Efter 6 år i fängelse är dom nu fria, tycker det är Förjävligt. Dom förtjänar inte att leva! Hur dom sedan sänkt ner hans döda kropp med kedjor i en sjö. Begriper inte hur man har mage att ens binda fast sitt barn. Hoppas nu bara att dessa sjuka, äckliga jävlar inte lever länge ute i dagens samhälle. Skulle nästan kunna sätta skottpengar på dom, och hoppas dom känner sig riktigt jävla hatade och döda. Usch!

Tycker faktiskt att ni som inte läs om detta ska göra de, visserligen är det hemskt att läsa, men alla borde få veta vilka sjuka människor det finns.
Sökord, mordet på Bobby 2006, Eddy Larsson, Nina Äikiä.

Av Emma - 25 november 2012 08:16

Uppe med tuppen! Eller nåja nästan i alla fall! Usch vad det va trögt att gå upp imorse! Hade velat sova längre, men o andra sidan, visst tusan är det gött att sluta strax innan 3? ;)

I alla fall så jobbar jag idag också! Gött med pengar :D håller på att baka för fullt nu på morgonen! Men längtar hem också! Efter jobbet ska jag till Ingalill en snabbis & sedan hem och fixa lite sen på bio med Joakim och systrarna ;)

Lika bra att fortsätta nu!!
Puss!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards