eemma93

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Förtjänar inte att leva

Av Emma - 25 november 2012 09:28

Jag blir så arg så att jag nästan kan börja gråta när man läser detta! Att det finns fler idioter än dom som gjorde mordet! Idioterna som släpper dom efter 6 ynka år?! 6 år för allt dom gjort, det är patetiskt!

Mordet på den lilla utvecklingsstörda pojken, Bobby. Visst har väl alla hört talas om de? Hur han torterades till döds under en månads tid, kanske längre. Av hans egen mamma, henne eget kött & blod. Och hennes sjuka sambo, hur han fick ligga naken i snön, sova ute hos hönsen, äta bajs, och få elchocker emot kroppens alla organ.

Efter 6 år i fängelse är dom nu fria, tycker det är Förjävligt. Dom förtjänar inte att leva! Hur dom sedan sänkt ner hans döda kropp med kedjor i en sjö. Begriper inte hur man har mage att ens binda fast sitt barn. Hoppas nu bara att dessa sjuka, äckliga jävlar inte lever länge ute i dagens samhälle. Skulle nästan kunna sätta skottpengar på dom, och hoppas dom känner sig riktigt jävla hatade och döda. Usch!

Tycker faktiskt att ni som inte läs om detta ska göra de, visserligen är det hemskt att läsa, men alla borde få veta vilka sjuka människor det finns.
Sökord, mordet på Bobby 2006, Eddy Larsson, Nina Äikiä.

 
 
Ingen bild

Nilla

25 november 2012 14:36

Detta att dom har släppts har jag missat! Fan vad upprörd jag blev nu:( Varje gång jag åker upp till Jönköping och hem, när jag passerar skylten Lovsjön, så ägnar jag en tanke åt lilla Bobby. Detta stackars barn som fick uppleva det hemskaste man kan tänka, för att sedan bli kastad i Lovsjön. Vad är det för jävla sjukt land vi lever i som släpper ut barnamördare efter ynka 6 år i fängelse?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 februari 2014 23:46

Tjola hopp! Idag har det varit en full späckad dag, imorgon blir lika så! Barnens dag på Blomsterlandet, massa reptiler & smådjur :) ska bli roligt, både Nettan & Solvej får följa med hemifrån & bli klappkaniner. Dags att krypa till kojs & ...

Av Emma - 20 februari 2014 01:33

Ny dag, nya möjligheter! Men först lite sömn. Finns inget bättre än att komma hem till världens finaste familjemedlemmar efter ett arbetspass, det slår allt! Varit och ätit goe mat hos mamma idag, gött med lite riktigt mat. Dags att inta kud...

Av Emma - 19 februari 2014 10:44


Godmorgon världen! Undra vad man ska hitta på idag tros, kanske åka ut till hånger och träna hundarna lite, ska äta lax med mamma sen innan det är dags för att jobba! Men blir nog att diska och plocka hemma lite innan det, och baka färdigt! Så ha...

Av Emma - 18 februari 2014 16:28

Vaknade tidigt i morse men lyckades att somna om till 10, skönt! Bara upp och klä på sig och ut till underbara Carro, där även Aska & Kellya uppfödare va för att valla med sina hundar. Både Aska, Kelly & Älva va super duktiga i dag, världens bästa hu...

Av Emma - 17 februari 2014 22:52


Visst får man lite blodad tand när man ser att man får många besökare på kort tid?! ;) man blir lite mer pepp på att skriva då... Svårt bara att veta vad man ska hitta på för något, ska fundera ut något kul att berätta under tiden jag sover så skrive...

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards