eemma93

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Emma - 21 november 2012 23:55

Har haft en toppen dag!

Träffade Agnes i stan på förmiddagen. Så kul att ses, efter de åkte vi ut till Hånger! Myste oc hade lite spa för kaninerna ;) vet i alla fall att Chester blev poppis ;)

Efter Agnes hade åkt vidare så hade vi det bara mysigt pch tog de lugnt! Och åt pizza idag IGEN! Inte bra, inte bra. Ingen kände sig sugen på ayy ställa sig och laga mat idag. Så vi har haft en lugn mysig kväll, välbehövande helt enkelt :)

Har kollat på sons ikväll med, sista avsnittet som finns att se :( surt... Nu ska jag kolla på Flicka. I hopp om att min dumma mage ska lägga av att bråka med mig och göra ont. Så alltihopa, alla fina vänner! + alla nötter som bara snokar och inte pratar med mig ändå. Sluta läs, nyfikna jävlar.

Av Emma - 21 november 2012 22:31

... Att baka hemskt mycket!

Det är kul som tusan att baka och att göra fina bullar & kakor! Dock är jag inget fan utav att äta de sedan ;) men det finns andra som är här i huset! Tycker det är kul att prova nya recept och provsmaka degen eller smeten! Mums!

Smidigt att ha frysen full med när man får besök :) hembakat är alltid bäst ;)

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards