eemma93

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 31 december 2012 10:33

jag ger upp, dummaste idén någonsin att komma på att flytta. Kommer ta evighet att få ner allt och sedan städa allt super rent! men är väl bara att ge järnet!

ikväll åker vi till Hånger och käkar innan vi åker till Ljungby för festligheter & alkohol!
Hur ser eran nyår ut?

Av Emma - 27 december 2012 21:36

Säger bara en sak, mina arma stackars bihålor..,,

Av Emma - 21 december 2012 17:41

Jobbar... Är illtrött och små sur, väntar på att Emelie ska komma så jag blir lita gladare & få skvallra av mig lite ;)

Kvällens måste ha + julklapp av jobbet! Ibland kan han cheifen ;)

Av Emma - 19 december 2012 20:06

Sååååå jäkla trött alltså... Jobbat från 9-19.30 både igår idag! Och sover dåligt, mår kasst av att inte få sova! Och samma tider imorgon, senare på kvällen får vi besök av Nilla! :D får se om jag orkar baka ikväll eller om jag hinner köpa lite fika tills imorgon ;) 


Kul o komma hem och Joakim redan gåttt och lagt sig och sover :p jaja, jag och Aska får väl titta lite på tv och smaska på något innan sängen kallar, gå ut en sväng får det bli också! Så ja, jag har att göra ikväll innan jag kryper till kojs och invänta morgondagen & mera jobb. 


Dax att fixa lite käk och rasta  Aska ;*


P&k!

.

Av Emma - 17 december 2012 23:35

sanningen finns i dina ögon.

Av Emma - 17 december 2012 23:31

Skulle sovit för längesen, ska jobba heldag imorgon. Men känner att det kommer bli en lång sömnlös natt... Aska är uppe och tassar och har ingen ro att lägga sig, är uppe och letar strumpor. I vanliga fall hade jag lyft upp henne i sängen pch hon hade somnat direkt, MEN, Joakim tål henne inte :( så ingen mer vovve i sängen.. Så nu går hon runt och piper, lillan. Hoppas hon lägger sig snart, så jag får sova lite i alla fall!

Har åter idag haft en mysig hemma dag. Skönt att inte behöva göra något speciellt, och inte ha något planerat. Så är bara skogen som lockat ut en idag!

Nä om man ska släcka och försöka blunda, trots att jag är pigg & Aska håller på att äta upp min strumpa..

Ha det bra alla fina! <3

Av Emma - 17 december 2012 15:11

Av Emma - 16 december 2012 19:41

Hej alla fina!
Har haft världens slappaste & skönaste dag! Sov länge, fick besök utav Sussie, Fidde och fina Pixie!! Va ute på en långrunda i skogen. Kul att ha någon i samma ålder och nästan samma stolek att busa med tycker Aska :D
Sedan nu ikväll har vi haft besök utav Marcus och Henke! Och nu är Emil pch Koffe här :))

Senare ska vi äta pommes kött och bea sås :) mums!

Är ledig hela veckan, tänkte baka lite så om någon är sugen på fika så välkommen ;)

Nä dags att göra någon nytta medans grabbarna spelar tv spel.
Puss

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards