eemma93

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Emma - 2 december 2012 13:44

Jobbet börjar gå emot sitt slut! Ska sedan skynda mig hem till mina älsklingar!

Fundera på baka lite julgodis ikväll? Nougattoppar? Kokoskola? Och hallontryffel ;) mums! Nå väl får väl se vad det blir ;) kommer visa bilder i så fall ;) hihi puss!

Av Emma - 2 december 2012 08:16

Godmorgon alla fina! :D började dagen med att mata Aska innan jag tog med henne ut pch startade bilen så den hann bli lite varm!

Är nu på jobbet och firar advent med att baka lussekatter ;) mums!

Aska är så duktig! Hon va med hos Moster Maria igår! Och finner sig helt i vart hon hamnar och börja busa direkt! Även om det blir tidiga morgonar, lite blött på golvet! Så är det värt allt! Längtar redan efter en liten till ;) nä nu får vi nog vänta ett tag. Aska var med på pysselkväll i fredags, hon sov som en stock i allas famnar, sedan fick hon ligga på en filt på bordet jämte mig. Sedan hamnade hon i en korg, vill ju inte riskera att någon inte skulle se henne och trampa på henne! Min fina lilla sessa!

Det är så fint ute nu när det börja komma lite snö, ska skynda mig hem sen och sätta upp ljusstaken, ( ja jag vet, har inte orkat! ) sedan ska vi äta tacos och titta på Beck ikväll med Johan! :)

Skriver nog mer sen, om Aska tillåter att jag sitter ner lite vill säga ;)
Puss!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards