eemma93

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 14 november 2012 15:11

Godmorgon? Kanske är lite sent att säga. Själv sov jag ända till 12,15 då Joakim ringde också väckte mig. Hade blivit ännu längre annars! Trots att jag somnade lätt & hyfsat tidigt igår!

Sitter nu och skriver härstamningsbevis till mina kaniner! En utav ungarna flyttar ikväll. Tänk vad tiden går fort! Redan 8 veckor gamla!

Så ska strax göra mig i ordning och åka ut till kaninerna för lite pyssel, klot ska klippas och pälsar ska borstas! Finns alltid något att göra ;)

Blev ett kort snabbt inlägg nu, då jag fick lite dåligt samvete för att jag faktiskt glömde bort i går kväll!
Lägger en bild på mina nya nails i alla fall :d

Ses senare!

Av Emma - 13 november 2012 15:43

Till salu.
Maila för mer info.
eemma93@live.com

Av Emma - 13 november 2012 01:09

Gör ett natt inlägg! Kan inte sova, har ont som tusan i mina benhinnor :( vilket är skit, rent ut sagt.

Ska snart nana, älskling sover sen 1 timme tillbaka! Jag har kollat på den tecknade häst filmen Spirit! Underbar film verkligen, speciellt om man är en hästtönt ;) hihi! Vackra djur de där! Och ni som inte sett den, se den!!

Förresten! Vet ni alla om att man kan kolla gratis film på www.swefilmer.com? Hur mycket filmer som helst i alla kategorier! Rekommendera den sidan riktigt starkt! Jag älskar den :D jätte smidigt att slippa ladda ner, dom har serier också ;)

Va i Varberg idag igen! Hihi! Tok älskar stället, men just nu är det ju valparna som lockar mest! Åker förmodligen ner på lördag igen, då jag är ledig i helgen och som ska ha kennelträff :)
Ska nu kolla på LOL och somna till den! Innan klockan ringer vid 8! Nya naglar imorgon kl 9! Skönt! Sen hem och nog sova en timme till. Ännu skönare!
Ska nu pussa på min älskling och hämta lite cola ;)

Kiss and hugs!

?

Av Emma - 12 november 2012 10:34

This or that?

?

Av Emma - 12 november 2012 10:34

This or that?

Av Emma - 12 november 2012 10:27

Fick ett väldigt intressant och fundersamt telefonsamtal i morse.. Kommer att avslöja vad det gällde senare & vid ett annat tillfället ;) håll ut!

Låg och tittade på "Pippi på de sju haven" inatt, as mysigt att kolla på gammalt, sen ifrån man va liten!

Dagen vet jag inte riktigt ännu hur den ser ut, mår lite bättre idag än igår, frös och hade ont i både hals & huvud igår! Blir väl mest en slappis dag, en liten runda till stan för att handla lite, sen hem och steka köttbullar, koka potatis & göra brun sås! Äkta kärlek! :*

Ligger ännu i sängen, ska nog ta med mig täcket och krypa ner framför TVn med Joakim innan jag gör något annat idag!

Skriver mer senare :) kiss and hugs!

Av Emma - 11 november 2012 13:03

Jaha... Snart dags att åka mot Ljungby för lite jobb, skönt att få lite annat att tänka på. Är ute i Hånger nu och firar pappsen! Medan familjen åker till mormor och äter middag senare så får jag jobba!

Igår va vi i Varberg & stannade en snabbis i Ullared, världens misstag att stanna där, så sjukt mycket folk och gigantiska köer, va inget kul alls. Tur att dom öppnat Kundservicen till en snabbkassa, Max 10 varor :)
Väl nere i Varberg va det total lycka! Vilka underbara valpar, helt underbart vilka små ljuvliga liv det finns! Längtar mer och mer för varje dag som går efter lilla älsklingen, Aska. Hon är så fin!
Vi stannade rätt så länge innan vi styrde hemåt, hem till Milo & Åsa för att äta! Så gött!
Senare på kvällen fick vi besök utav Emelie och Tim! Himla mysigt & kul att träffas utanför Preems dörrar någon gång!

Skrev ett långt inlägg igår i bilen men utav någon konstig anledning försvann det lika fort, så orkade inte skriva om alltihopa! ;) lite lat får man vara!

Nä he, dags att snygga till sig lite innan man beger sig.

ÄlskarminfinaJoakim, meränalltpåjorden, ivåttochtorrt! <33

...

Av Emma - 9 november 2012 20:49

Glöm aldrig de 4 små orden.
Inget varar för evigt.

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards