eemma93

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emma - 18 juli 2012 23:21

Har verkligen varit full rulle idag! Uppe tidigt för att gå en sväng med hundarna i Bor innan jag styrde emot Växjö. I Växjö möttes jag utav en alldeles för liten och halv död Bäversvansagam :( förmodligen kalkbrist! Utan kalk blir dom förlamade och dör till slut, fick i den stackars ödlan två mjölmaskar & en vatten blandning som bestod utav druvsocker (Dextro) och rent kalk pulver. Bestämde mig för att ta hem de lilla livet för att försöka få den att piggna till, men den dog innan arbetsdagen va slut. Tråkigt :( stannade på vägen hem i Bor för att hämta Vivi & Vera. Mina fina hundar! Sötare än socker, Vivi som aldrig få vara i soffan hemma njöt nät hon fick ligga där hos Joakim. Underbara lilla terrier as! Stannade för att handla god mat att grilla, så nu har jag och Joakim haft en mysig kväll. Va också borta och fotade kaninerna lite fort för att få lite färghjälp :) Nähe, sov dags. Joakim sover sen långt tillbaka!

Puss o hej

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards