eemma93

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Emma - 12 juli 2012 17:31

Ojsssssan de va länge sen...


Japp, har hänt en del sen sist, ska försöka att få med lite granna :) 

I helgen som va så va vi på chapparall med Fanny & Emil!! Kärlek     


Söndagen tillbringade vi i Ullared & sedan vidare ner emot varberg, underbara, älskade Varberg!

 Till mormor för att äta middag, visre till gammelmormor Alva för fika & sedan en snabb visit hos Madde och Göran! Underbara människor, tack för allt positivt! Är så sche på att bara höra negativit ifrån folk, jag har en dröm & ni får mig att tro på den! TACK! 


Upp tidigt och hem på måndagen för att fixa naglarna & jobba lite grann. 


Igår va jag och Joakim lediga, vi åkte in till stan för att lämna djuren jag hade med mig ifrån Tassar & Morrhår i tisdags, va tänkt att vi sedan skulle åka till Nilla för att rida lite, men blev sittandes hemma hos henne, tills det började ösregna och vi bestämde oss för att passa på att åka och flytta Calypso i stället. Det va egentligen tänkt igår att vi skulle åkt och hämtat lilla prinskanin som ska få flytta hit. Men icke, dom va sjuka så blev inget med de. 

Istället flyttade vi Calypso, vilket tog lite längre tid än tänkt, ca 2h! Hästskrälle! 


Ni har ju missat också att jag börjat jobba på Tassar & Morrhår i Växjö ;) En gigantisk och skit fin djuraffär, så reptilavdelningen är där nu mera min ;) hihi. håller verkligen tummarna för att någon snällsjäl kan jobba den 25 åt mig på Preem, vill till Kristianstad då på mässa, länge sen nu ju! 


Nä, nu ska jag börja packa, vi åker ju trots allt till Wheels and Wings imorgon med Fanny & Emil, ska tälta och vara sket fulla :) haha. Kommer bli förjävla kul, längtar! 


Jag är så sjukt jävla trött på att hela tiden ställa upp för folk som ALDRIG kan ställa upp tillbaka, så jävla dåligt.

 


Avslutar med en bild på min fina Solveig. Nilla som fotat! 

 




Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards