eemma93

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emma - 17 juli 2012 16:24

Sitter på jobbet, illtrött och med en grym huvudvärk. Inget kul alls. Efter jobbet åker jag ut till Bor med mina vovvar! Som mamma Milo ska passa imorgon då jag jobbar heldag i Växjö! Super snällt!

Måste ju också tillägga att jag äntligen kan blogga smidigt ifrån iphonen! Suveränt, så kommer bli mycket mer uppdateringar nu! :D & mycket mer bilder!

Ska bli skönt att få sova i Joakims mjuka säng inatt, då jag fått ont i ryggen utav att sova i min där hemma! :/ inte okej!

Vidare till jobb nu, påfylland utav tobak, snus och läsk står överst på schemat!

Skepp o hoj!

Av Emma - 17 juli 2012 12:10

Godmorgon allihopa!
Vaknade vid 10 idag, men ack så trött! Ville bara sova mer. Men eftersom jag ska vara vid Växjö vid 8 imorgon bitti så måste jag i säng bums efter jobbet ikväll. Är mycket jobb nu. Men så är det! Känner att jag behöver vara ledig lite. Hoppas innerligt att jag kan åka med till Kristianstad mässan den 24 augusti! Och ska följa med till Hamm! Ska bli himla trevligt :D längtar som bara den!
Sitter just nu nere hos kaninerna. Mysigt! Har ju även en liten inackordering nu, Bosse! Och Nillas, Svea och Hoppsan. Får väl se om det blir smådjurspensionat framöver, skulle vara himla roligt & lärorikt! Tror också att det kan vara stor efterförfrågan på de, då det bara finns ett i Vmo som tydligen inte ha så bra rykte, har jag hört i alla fall!

Nähe, dags att göra klart & sedan hem o duscha för att sedan pysa till jobbet! Ciao Retards!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards