eemma93

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Emma - 15 augusti 2012 19:20

Dååååå va vi på väg. Fick följa med Joakim idag upp till Hudik, ganska hört att bara sitta och bli fet & äta godis, och prata! Johan kör också ikväll så blir att rasta me han sen & äta mat :) gott!

Min lille prins där hemma mår Inge bra alls :( stackarn! Snorig och andas tungt. Håller verkligen tummarna för att det bara är en vanlig förkylning som går över snart så han piggnar till lilla, Nogger. Är han inte bättre imorgon så får han somna :( jag tycker att man ska göra dom den tjänsten & att när man skaffar djur så tar man faktiskt på sitt ansvar att också ta bort dom när dom inte mår bra! Tycker bara det är synd att åka till veterinär med så små djur, speciellt när det är så pass allvarligt då är det bättre att låta dom somna än att stressa dom med resa till vet & sedan massa stress och orolighet där. Bättre dom får somna in hemma utan stress. Mitt lilla hjärta. :(
Skulle ju även parat Nettan idag, men det får vänta. Prinsen går först när han är sjuk! <3

Innan vi åkte så åkte vi bort till faster H. Värnamo cykelklubb hade tävling idag, 10 varv runt Byarunda. Och min duktiga kusinvitamin Alice vann! Så stolt över dig gumman! :) helt sjukt vad fort dom cyklar, får ont i magen utav att bara tittar, när man ser hur jävla jobbigt de är! Melvin cyklade också! Han kom 3a också väldigt duktigt! Fina kusiner.

Vi träffade Nilla innan & va ute hos farfar för att hämta en westernsadel till Playmo! Hoppas att den passar bara :) är ju Calypsos sadel, men med en padd under så kan den nog ligga bra :)

Dags att vara lite social, kanske? ;)
Uppdatera nog lite längre fram på resan ;) och berättar att jag ångrade mig att jag följde med säkert! Haha.
Puss.

Förresten så måste ni ju se mitt myggbett också! Gigantiskt ;)

Av Emma - 15 augusti 2012 15:56

Dags att fatta de tunga beslutet :(

.

Av Emma - 15 augusti 2012 00:23

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards