eemma93

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Emma - 14 augusti 2012 22:47

Ligger och slötittar på Animalplanet, Djurpoliserna. Blir så ledsen & sche när man ser att folk inte ta hand om sina djur. Idioter!! Sådana borde inte få ha djur!

På tal om djur så fick jag hämta hem en utav mina små kaninungar idag, han är JÄTTE snorig och andas konstigt. Hoppas bara på att frisk luft kan göra susen och "rena" hans luftvägar. Kan ju bli ganska dammigt inne, speciellt om det är flera djur. Hoppas innerligt att han blir frisk och får ett eget hem snart!
Har egentligen inget att skriva om nu mer, kända bara för de!

Man blir peppad när man set besöksstatisken :) bra jobbat! Nix, kanske blunda lite och invänta Joakim.

Godnatt idioter.

Av Emma - 14 augusti 2012 21:22

Sitter hemma i soffan nu. Är helt slut i kroppen och huvudet. Varit en lång och intensiv dag.

Har varit på rättegång idag & vittnat. Fy så otäckt de va. Trodde inte att det skulle vara så illa som det va, men det berödde verkligen och man fick en bild om hur allt gick till där uppe i rätten, vilket jag tyckte va grymt intressant!
Hade dock gärna velat prata med någon och ställa alla mina frågor jag hade.
Vad kommer att hända med han nu efteråt? Kommer han bli utvisad? Sitter han i häktet under alla rättegångar? Har han någon familj som bryr sig om han? Vilken anstalt kommer han att få sitta på? Ångrar han sig?

Gud vad mycket de va som hoppade upp i huvudet idag, hade tusen tals frågor som jag hade velat få svar på. Gör lite ont i hjärtat att säga, men jag är dum rakt igenom och tycker faktiskt synd om han! :(
Gör man något som han gjort kan man fan inte haft de lätt alltså.
Men nu är det över, skönt! Bara att hoppas att det inte blir en återkallning.

Bort med tråkigheter!
Imorgon ska jag först åka och para Nettan! Sedan efter de åker jag med Nilla upp till farfar för att hämta en sadel åt Playmo.
Sedan Åker jag med Joakim upp till Hudiksvall, ska bli mysigt!

Nu ska jag äta ägg & vara allmänt lycklig för att allt går så bra just nu :)
Tittar på tv också!

Pussheeeeeeeeeej

Av Emma - 14 augusti 2012 09:39

Godmorgon idioter!

Den stora dagen är kommer, är skiiiiiiit nervös. Ska strax åka och hämta Nilla. Tack underbara Nilla för att du följer med! <3
Sedan plockar vi upp H i Värnamo och sedan vidare emot Jönköpinh, the big city. Kommer berätta ikväll vad som ska hända, OM jag har tid, ork & lust!

Jobbade kväll igår! Trivs som fisken i vattnet i Ljungby, så skönt med härlig personal och toppen chef! Något som saknats innan. Gjorde även naglarna igår, dom va himla långa och fula!

Nähe, dags att ta på sig strumpor och sedan pysa iväg! :)

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards