eemma93

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Emma - 19 augusti 2012 23:57

Sitter uppe själv framför TVn, Joakim är på väg till Hudik. Alltid tråkig när han åker & ENSAMT. :( tur att han inte är borta så länge utan kommer hem imorgon natt igen!

Igår va det bröllop! Nina är numera fru Svensson! Så himla fina va dom, nästan så man blev lite tårögd! Min fina kusin som blivit så stor! Kommer alltid se han som lilla Johan ändå :)

Har jobbat ikväll, skönt att jobba. Så glad över att jag fått jobb i Ljungby! Trivs så himla bra! Aldrig trivts så bra någonstans innan. Är till och med kul att åka till jobbet, okej, idag tog det emot när det va så fin väder!

Imorgon ska jag ev träffa Nilla och åka till zooaffären, mina djur är hungriga. Måste även försöka få tag i vet igen. Lilla Nogger är inte bra :( men inte värre heller, undrar vad det kan vara! Tycker så synd om han! Älskade lilla vännen. Hoppas han piggnat till snart!

Förövrigt har jag lite saker inplanerade denna veckan. På torsdag ska det packas djur in för mässan på lördag! LÄNGTAR :D kul att Nilla ska med också! Länge sedan vi åkte på de!

Nilla fyller också år idag! GRATTIS fina du! Du är värd allt! <3

Ska nog ringa Joakim och tjöta lite nu och sedan krypa till kojs! Godnatt! :)

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards