eemma93

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Emma - 18 maj 2012 22:58

Hej igen!


Nyss hemkommen ifrån Klockaregården, vi satt ute under gasolvärmaren vid poolen och hade det mysigt! Ätit massa gott ikväll också! Kokt potatis och toskknippen men sallad gjort på morötter, smält smör och nötter/frö.

 

 

Efter maten blev jag upp bjuden till stallet för lite skvaller & skitsnack. Altid lika kul att träffa Nilla & Nicole. Lustigt att man alltid har lika mycket att prata om varje gång!

Tittade ocks på världens sötaste kaninbebisar!! Längtar så tills Nettan får sina (om det nu blir några).      

Ikväll blev det en lugn kväll, kände att det verkligen behövdes efter en stressig vecka, och nästa lär ju knappast bli bättre. 

Nu hade jag tänkt att mysa ner mig i sängen med ett fett stort glas mjölk framför Big Brother! Har Vivi jämte mig, och Vera ligger på andra sidan!

Av Emma - 18 maj 2012 16:10

Ciao!


Har hänt en del sen sist!

Stockholm med skolan va jätte lyckat, så hade jätte roligt :) 

På vägen upp till Sthlm stanndade vi i Norrköping för lunch och ett studiebesök på Crazy Pictures! Va väldigt intressant och kul att höra på! Grymt duktiga killar! Länk till deras senaste kort film hittar ni nedan! 

http://www.youtube.com/watch?v=L_3qD5j_lUQ

Efter de fortsatte vi uppåt, checkade in på vårat vandrahem och begav oss sedan ut på stan för att äta middag innan vi skulle till China Teatern för att se "Dirty Dancing". Musikalen va ingen vidare tyckte jag, sedan gick vi till ett mysigt café på Stureplan för att dricka lite kaffe innan vi gick hem för att sova! 

På fredagen tog vi bussen på en sightseeing först och sedan emot Vasamuseét. Efter Vasa va det fri tid på stan så då blev det lite shopping! :) Sedan hemfärd!


Igår va det premiärdax för High Chapparall! Jihaa, började med förfest hemma hos Fanny och sedan all in på Chappen :) 

så jävla tråkigt bara att folk har svårt att se hur dom själv beter sig och hur man faktiskt behandlar andra. Menmen, sådana vänner är inget man saknar ändå. 


Har en massa plugg och massa jobb att se fram emot nu de sista veckorna i skolan! Men känns så skönt när man kan stryka punkt för punkt på "att göra" lista. Känns som att man behöver varje liten sekund utav sin lediga tid!


Ikväll bli det att grilla torsk! Mums! Va uppe och tog av Playmo sitt täcke innan nu när det är så fin väder! Så mysigt att jag va tvungen att klappa ochgosa lite i det fina vädret! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards