eemma93

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Emma - 7 maj 2012 16:25

Hade tänkt mig en liten presentation utav mina djur, så folk vet vad jag pratar om! :) 


MARSVINEN

Malva



Kexet



Muffins



Nisse



Plopp

   


KANINEN (snart kaninerna)

Nettan



REPTIL/INSEKT

Bönsyrsa "Evert"

    


Crested gecko



HÄST

Calypso

Halvblod/Knabstrupper



HUNDARNA

Vera

Pomeranian

 



Vivi

Jack Russell



Det va allt jag har just nu. Och självklart kommer jag att uppdatera då jag får hem något nytt fint! Eller den dagen Nettan fått sina bebisar, om ca 3 veckor så blir det tillökning! :)    

Av Emma - 7 maj 2012 16:02

Hallllo allihopa!

Första gången på väääääldigt länge som jag bloggar & har blogg! Får väl se hur lång tid det tar innan jag tröttnar ;) Förhoppningsvis dröjer det ett tag till i alla fall!


Som sagt så kommer min blogg handla om det mesta, allt ifrån jobb till alla mina fina djur! (okej, mest mina djur)


Slutade skolan tidigt idag, väntade kvar efter skolan i väntan på att Hilma skulle sluta och åka med hem, i väntan fick jag sällskap utav Nilla. Blev en massa skvallrer och många härliga skratt, sådant som behövs! 

Nu är det dags att gå ut till djuren och hämta in Malva för att få sin sårbehandling igen. har använt mig utav ren Aloe vera växt, färsk. Är viktigt att man tänker på att skölja den först innan man tar på det på såret. 


Blir att åka och sova i Bor inatt hos Joakim!  


ps, lägger upp några bilder på Malva från gårdagen.


   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards