eemma93

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Emma - 8 maj 2012 21:52

Go kväll :) 

Blev en lång dag idag :) Åkte med Hilma ut till farfar efter skolan för att hämta hem lite mer hö till djuren här hemma. Började nämligen ta slut. 


Sedan när vi kom hem tog jag en lite vila, va dödstrött.

Joakim kom sedan och väckte mig när han slutat jobbet, vi har gjort klart en liten sketen sidan på Nettans nya utebur. Sedan blev det konstigt så vi har fått ändra om hela alltet nu :) Men bra ska det bli, och bra blir det. 


Kvällen har jag tillbringat med att skriva klart ett arbete inom Pyskologi A. Har skrivit ett arbete som handlar om en psykisk sjukdom, Pro Ana.

Pro Ana går hand i hand med anorexia. Skillnaden är att Anorexia ser inte hur smala dom är, bara att dom är för tjocka och har för mycket fett på kroppen. Medans Pro Ana ser hur smala dom är men dom tycker det är fint, fint att man ser benen så väl, och inte ha något underhudsfett. 

Är otäckt, men ändå intressant att läsa om. Att det finns sådana. Men som sagt, det finns fan folk till allting så man slutar aldrig förvånas! :) 


Det finns mycket lustigt folk, och folk som man verkligen inte förstår sig på. Bara riktigt dumma i huvudet och grymt omogna. Dags att vakna upp snart kanske och kanske börja fundera på om det är en själv det är fel på och inte alla andra jämt? 


Imorgon ska jag passa på att umgås med min saknades vän Calina som är hemma en sväng :) och självklart lilla Ted älsklingen :) 


Nu ska jag och Joakim titta på Big Brother & gosa :) 

puss o hej! 


 

 

8/5

Av Emma - 8 maj 2012 09:27

Haaaj allihopa!

Sitter nu i skolan, kom lite sent i morse, då det va såååååå jobbigt att stiga upp.


Idag efter skolan tar jag med mig Hilma ut och myser hos farfar lite! :)

Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda! Blir att fixa klart Nettans nya ute bur när Joakim slutar vid 19.00 Är visserligen bara gallret som ska på nu, sen så är den klar! :D


Skriver mer ikväll och berätta om dagens kommande händelse :)

puss!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards