eemma93

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

9/12 lite senare

Av Emma - 9 december 2012 18:05

Sitter och fundera på hur mina nya header ska se ut... Marsvinsbebisarna är ju super söta, men passar inte riktigt in längre, har ju bara 4 st kvar, som jag har i tanken att sälja, torts att dom är underbara! Men dom får ju inte så mycket uppmärksamhet längre dom små liven. Men lägger inte ut dom på Blocket.se utan är isåfall till rätt person med rätt kunskap, då dom faktiskt inte är så enkla som de flesta tror och inte alls har samma levnadssätt och kost som en kanin. Men när rätt köpare dyker upp så kan jag tänka mig att släppa dom.   


Sitter och letar julgodis recpet i tidningarna på jobbet, hittar massor med gott som måste provas att baka! Tex, egna geléhallon! hur gott låter de inte då? och inte att tala om hur goda dom såg ut att vara! Mums, ska lägga ut receptet på dom så ni får baka dom också! Bra va?   


Jobbar idag och imorgon! Sedan ledig, tisdag onsdag & torsdag! Ska bli skönt med lite ledigt, trots att jag inte jobbar särskillt mycket nu då vi har Aska att ta hand om också ju    hon är som en liten bebis ju!


Har varit ute och gått en runda i skogen idag med Nina, och hennes vovvar, Leia & Siri. Är så bra att Aska får träffa många vovvar och bli van med de! Hade önskat att de fanns fler som är hemma på vardagarna och som vill ut och röra lite på sig, så tråkigt att gå själv, och Joakim är glad om han slipper, hehe   


Nähe, dags att göra lite nytta och vakna upp från den trötta koman jag haft hela dagen, måste bli piggare! Så trött jämt, det suger   ...

Skrev egentligen inget intressant nu alls, men blev ett inlägg till i alla fall, lägger strax upp receptet till geléhallonen, håll ut!


Kiss & Hugs   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 februari 2014 23:46

Tjola hopp! Idag har det varit en full späckad dag, imorgon blir lika så! Barnens dag på Blomsterlandet, massa reptiler & smådjur :) ska bli roligt, både Nettan & Solvej får följa med hemifrån & bli klappkaniner. Dags att krypa till kojs & ...

Av Emma - 20 februari 2014 01:33

Ny dag, nya möjligheter! Men först lite sömn. Finns inget bättre än att komma hem till världens finaste familjemedlemmar efter ett arbetspass, det slår allt! Varit och ätit goe mat hos mamma idag, gött med lite riktigt mat. Dags att inta kud...

Av Emma - 19 februari 2014 10:44


Godmorgon världen! Undra vad man ska hitta på idag tros, kanske åka ut till hånger och träna hundarna lite, ska äta lax med mamma sen innan det är dags för att jobba! Men blir nog att diska och plocka hemma lite innan det, och baka färdigt! Så ha...

Av Emma - 18 februari 2014 16:28

Vaknade tidigt i morse men lyckades att somna om till 10, skönt! Bara upp och klä på sig och ut till underbara Carro, där även Aska & Kellya uppfödare va för att valla med sina hundar. Både Aska, Kelly & Älva va super duktiga i dag, världens bästa hu...

Av Emma - 17 februari 2014 22:52


Visst får man lite blodad tand när man ser att man får många besökare på kort tid?! ;) man blir lite mer pepp på att skriva då... Svårt bara att veta vad man ska hitta på för något, ska fundera ut något kul att berätta under tiden jag sover så skrive...

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards