eemma93

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

18/6 min joakim är bäst.

Av Emma - 18 juni 2012 23:13

Halllllå alla mina vänner & andra som bara vill snoka!

Nyss hemkommen ifrån jobb, blev 9,5 timmars jobb idag så är rätt mör i kroppen nu!


Fredagen börjades med champangefrukost på Klockaregården, kanonväder och massa mys och massa god mat. Efter det begav vi oss till skolan för att träffa våra lärare & våran mentor. Blev även lunch i skolan, dock ingen matlust alls efter att ätit frukost i typ två timmar. I kyrkan hade vi jätte roligt, hoppas du också hade det Hilma ;) Sedan lossnade agnes klack ifrån hennes sko, tyckte jag va kul :) Stackars Agnes! <3


Sedan blev det utspring, är rörd över hur många som kom och grattade! Tänk att så många tycker om mig ;) Att åka lastbilsflak va nog det roligaste jag någonsin gjort! STORT TACK till underbara Mattis, hoppas godiset smakade.


Fick även världens bästa present utav älsklingen, en resa till Thailand, kommer bli fucking underbart! älskar min lilla prins! Bästa prensent jag någonsin fått. TACK! <3 Fick även pengar att köpa en data för och massa annat kul som kan behövas när vi ska flytta :) Fick även massa fina blommor, så klart! Så tusen tack till alla som gjort min student till världens bästa! :*

 


I helgen har vi också grejat en massa i stallet! Har tvättat hela med högtryckstvätt nu och rengjort, ska nu också målas om och göras fräscht. Och sedan har kaninerna ett nytt hem igen :)

 

 

 

Kommer nog att bli jätte bra när det är klart! :)  nu har vi även köpt två nya kaniner, som ska få bo här med alla andra :) Flyttar marsvinen dit också så fort jag kan och har tid.

Vår nya Siv;

 


Snart så kommer nog även min lilla prins Calypso hem igen, ska bli skönt att få hem han. Om rätt sällkap lyckas hittas då vill säga. Min fina lilla häst, ska få mycket bete och massa gräs och uppmärksamhet på Klockaregården. Saknar han!


Sitter också och letar reptil att köpa nu igen ;) Har ju faktiskt ett tomt terrarium och snart två! Så börjar bli dags att veta vad man nu ska ha för kul i dom, är också på jakt efter en fina hona till min Crested gecko, han börjar bli stor vill jag lova!


Nähe, blev mer bilder än text idag... Måste fota mina bebisar någon dag snart också, på tal om de...

Dags att sova, blir inventering på Blomsterlandet imorgon.

Saknar min Joakim också som är på väg upp ifrån mig ;( buh, det suger.

Sov time. Sov gott allihopa! Pussss


 
 
Nilla

Nilla

19 juni 2012 00:03

Ja, det var verkligen en fin student du fick. Men det bästa till den bästa <3
Gött sedan när allt är nymålat och fräscht i stallet;)
By the way, jag har en crestedhona som du kan ta. Har även en söt liten leopardgecko om du vill ha. En Bell albino;)
Se nu till att para Hoppsan och Svea igen så att du får en jäkla massa kaninungar *skrattar*

http://playmo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 februari 2014 23:46

Tjola hopp! Idag har det varit en full späckad dag, imorgon blir lika så! Barnens dag på Blomsterlandet, massa reptiler & smådjur :) ska bli roligt, både Nettan & Solvej får följa med hemifrån & bli klappkaniner. Dags att krypa till kojs & ...

Av Emma - 20 februari 2014 01:33

Ny dag, nya möjligheter! Men först lite sömn. Finns inget bättre än att komma hem till världens finaste familjemedlemmar efter ett arbetspass, det slår allt! Varit och ätit goe mat hos mamma idag, gött med lite riktigt mat. Dags att inta kud...

Av Emma - 19 februari 2014 10:44


Godmorgon världen! Undra vad man ska hitta på idag tros, kanske åka ut till hånger och träna hundarna lite, ska äta lax med mamma sen innan det är dags för att jobba! Men blir nog att diska och plocka hemma lite innan det, och baka färdigt! Så ha...

Av Emma - 18 februari 2014 16:28

Vaknade tidigt i morse men lyckades att somna om till 10, skönt! Bara upp och klä på sig och ut till underbara Carro, där även Aska & Kellya uppfödare va för att valla med sina hundar. Både Aska, Kelly & Älva va super duktiga i dag, världens bästa hu...

Av Emma - 17 februari 2014 22:52


Visst får man lite blodad tand när man ser att man får många besökare på kort tid?! ;) man blir lite mer pepp på att skriva då... Svårt bara att veta vad man ska hitta på för något, ska fundera ut något kul att berätta under tiden jag sover så skrive...

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards