eemma93

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Emma - 10 juni 2012 21:42

har verkligen haft en helt underbar helg i Göteborg!


Var i stan klockan 9 i lördags morgon, vi skulle mötas hos moster Maria för att parkera där och sedan gå upp till stationen för att ta tåget till Göteborg. När vi kom till Maria kom jag på att jag glömt min plånbok i Hånger!! Kalas, hem fort som tusan och hämta väskan. Väl framme i Götet checkade vi in på Clarion Post Hotel. Jätte fint hotell, verkligen att rekommendera. Jätte sköna sängar, sov som en stock i 11 timmar! 



Efter att vi checkat in tog vi stårvagnen till Liseberg! Blev en heldag där med massa åkande. Åkte även den nya, Atmos Fear. Fy fan säger jag bara, aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Åker aldrig den igen! Men helt klart en upplevelse som måste göras! :D


Blev en lugn kväll på hotellet sedan!

Denna dagen börjades med en brak frukost i alla dess former. Allt man kunde tänka dig, dock så är jag verkligen ingen frukost människa och äter väldigtsällan frukost så blev bara lite pannkakor för min del! Mums.

Sedan blev det shopping på både stan och Nordstan. köpte två par skor och massa annat skoj! Shoppa <3 Hittade även studentskor! Äntligen! Jätte fina :D 


Sedan blev det tåget hem och nu har jag precis skickat in min sista skoluppgift! :D hemskt underbart skönt! Mindre än en vecka kvar till fucking studenten!  Ska bli så jävla roligt! Är helt rörd över att veta hur många som kommer och fira mig, hur många som kommer bara för min skull! Man har fler än man tror. Är så himla glad att alla kommer! Blir också kul att se vilka som grattar mig och inte utav dom som inte kommer efteråt :) 


Imorgon blir det fika med världens bästa kompis och sedan efter de blir det nagelfix! (igen!) Ska man vara fin så ska man! hihi


nähe, nu ska jag dra med Joakim bort till stallet för att gosa och mata Nillas kaniner lite granna. Om inte Pia redan har gjort de! Då hon redan ställt in fler matskålar till dom då hon alltid tycker att pelletsen är slut när hon kommer och ska ge dom mer ;) Så nu har dom fler skålar. Underbara djur.


see you later!

pusspuss!    

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards