eemma93

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Emma - 12 juni 2012 21:50

så mycket starkare än någonsin förut.

 

ciao bella! Jobbat över några timmar idag! Gööött! Imorgon blir det också jobb, sedan att åka och hämta hem en till liten kanin :D lycklig! Efter det blir det att titta på balen med finaste vännen. Ska gå och duscha sedan titta på Outsiders nu :D Ska först gå ut och stänga om mina marsvin. För övrigt saknar jag Nilla, längesen vi sågs nu, börjar få mycket att berätta och prata om! Men vi syns ju på studenten, då jag får ha henne med mig en stor del utav min stora dag! Väldigt lycklig och glad för de!. 

Joakim är på väg till Hudik vilket suger -.- inget bra alls. Under tiden han är iväg, passar jag på att städa och dona ute hos djuren så han slipper de ;) vet att det inte är så poplärt.

Idag har jag även sålt en utav mina kaninungar också, till lilla kusinen! Kul när dom hamnar nära. HAr två kvar om någon är intresserad ;) 

nähe, läggdags, upp och hoppa imorgon med.

See you later! 

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards