eemma93

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Emma - 5 februari 2013 19:11

vart en segstartat morgon!! tog mig en långpromenard & ett träningspass med Aska innan jag begav mig emot jobbet, och nu är jag här. Jätte lugnt!


Ledig imorgon, ska ta mig en dag att bara ägna mig åt mina kaniner, tänkte pyssla där en hel del i stallet imorgon och förbereda för bebisarna som är på väg. Spännande! Trots de konstiga vädret ute så känner man nästan för lite vårstädning?! Hoppas att solen tittar fram imorgon så man kan vädra ur lite grann och städa hos alla kaninerna! Någon som vill följa med och hålla mig & kaninerna sällskap? ;) kan faktiskt bjuda på fika i så fall! ;) hihi


Så fort snön försvunnit helt och backen tinnat upp lite grann så tänka jag faktiskt flytta ut några utav dom, inte dom som ska ha bebisar men de andra vuxna :-) Skönare för dom att komma ut sen!


Nehe, dags att göra lite nytta nu igen, man får passa på när det är lugnt.

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards