eemma93

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Emma - 4 februari 2013 22:38

Sitter och flyttar över bilder som ska sparas från våran gamla stationära data, jisses vad mycket bilder, och Gamla!! Hel kul att sitta och titta på ;) Sitter även och kolla jobb och utbildningar, önskar att man visste vad man ville bli när man var lite, jag har aldrig vetat vad jag vill göra, kan tänka mig de mesta men inget drömjobb precis...

Kollar Platsbanken varje dag, kanske de någon gång dyker upp något jobb som jag känner YES för, och då spelar de ingen roll om det är på annan ort. Men det är inte lätt med jobb precis.


Ledig i helgen så hoppas vi ska kunna åka ner till Varberg då! Aska har nu vallat 3 ggr och är jätte duktig & riktigt tänd, så letar efter Förberedande kurs inför vallningen! Ska bli sjukt kul, redan sugen på en hund till, kanske en omplacering? Tittar runt varje dag, så någon gång kanske de dyker upp något som passar ;)


Nä hade inget vettigt att skriva idag, har verkligen idétorka..

Så, verkligen godnatt!

                             



Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards