eemma93

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

6/1

Av Emma - 6 januari 2013 09:27

Hej o hå, kanske dags att skriva något här? Om jag bara visste vad jag skulle skriva, något speciellt ni vill läsa om?

I vilket fall som helst så har vi flyttat ner nu & M har flyttat in i vår gamla, trivs jätte bra med lite större plats & att ha gräset så nära oss och Aska kan i princip gå in och ut som hon vill, kanon bra. Nu gäller det bara att få iordning, ser just nu ut som värsta bombnedslaget, inget är upplockat eller upphängt ännu då vi jobbat, pch helt enkelt inte haft tid. Men imorgon är vi lediga så då ska vi bara bara hemma och pyssla! Aska ska till vet på morgonen och vaccineras bara sen hem igen :)

Letar också nytt jobb på närmre håll, men inte helt enkelt, tur jag har Ljungby så länge :) vet inte ens vad jag vill jobba med, kanske ska fundera ut de först utav allt...

Aska är riktigt duktig & snabb tänkt, kul att se! Tricks är hon duktig på och lär sig busenkelt, har massa kul idéer som jag vill prova, behöver bara köpa mig en klickar, då båda mina där hemma är spårlöst försvunna. Längtar så mycket till den dagen jag kan ta en egen kull valpar på Aska, tänk bad mysigt med massa små bebisar, & att eventuellt få behålla en ;) längtar!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt hemma då jag jobbat helgen, blir tacomys med Johan! Illnajs!

Kiss and hugs

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emma - 21 februari 2014 23:46

Tjola hopp! Idag har det varit en full späckad dag, imorgon blir lika så! Barnens dag på Blomsterlandet, massa reptiler & smådjur :) ska bli roligt, både Nettan & Solvej får följa med hemifrån & bli klappkaniner. Dags att krypa till kojs & ...

Av Emma - 20 februari 2014 01:33

Ny dag, nya möjligheter! Men först lite sömn. Finns inget bättre än att komma hem till världens finaste familjemedlemmar efter ett arbetspass, det slår allt! Varit och ätit goe mat hos mamma idag, gött med lite riktigt mat. Dags att inta kud...

Av Emma - 19 februari 2014 10:44


Godmorgon världen! Undra vad man ska hitta på idag tros, kanske åka ut till hånger och träna hundarna lite, ska äta lax med mamma sen innan det är dags för att jobba! Men blir nog att diska och plocka hemma lite innan det, och baka färdigt! Så ha...

Av Emma - 18 februari 2014 16:28

Vaknade tidigt i morse men lyckades att somna om till 10, skönt! Bara upp och klä på sig och ut till underbara Carro, där även Aska & Kellya uppfödare va för att valla med sina hundar. Både Aska, Kelly & Älva va super duktiga i dag, världens bästa hu...

Av Emma - 17 februari 2014 22:52


Visst får man lite blodad tand när man ser att man får många besökare på kort tid?! ;) man blir lite mer pepp på att skriva då... Svårt bara att veta vad man ska hitta på för något, ska fundera ut något kul att berätta under tiden jag sover så skrive...

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards