eemma93

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Emma - 23 september 2012 22:38

Doooooobido!
Ligger och tittar på Beck, med världens finaste prins! Har ätit snitzel beasås och BBQ potatis ikväll, sÅåååh himla gott! Avslutade de hela med glass nyss också, mums!

Idag har vi varit i stallet Och donat massor med kaninerna och deras bebisar! Blir även ut dit imorgon också för att dona och pyssla massor. Tråkigt att göra det själv bara! Vore trevligt med sällskap :) är så kul att vara där nu när det är massa bebisar där! Längtar redan tills imorgon! :)

Idag har vi även fått upp lite mer saker i vårt hem! Och städat efter gårdagen! Himla trevligt igår! Har underbara vänner <3 idag har vi även haft finbesök utav N & P! Kul att ni ville komma! Underbart att vara i er närhet!

Nu har vi också kommit fram till ( eller Nilla har) att Joakims leopardgecko inte är ett par (1.1) utav två honor (0.2) så nu ska vi sälja den ena! Om någon är inntresserad ;) och låna Nillas hane till vår andra hona :) kul!

Nix, sov dags snart! Joakim börjar jobba imorgon efter två veckors semester! Tråkigt i och med att jag är ledig en del framöver nu! Får helt enkelt roa mig själv :) sov gott puckosar!

Sleeeeeeeeep well!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards