eemma93

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Emma - 15 september 2012 17:49

Kanske är dags att skriva ett inlägg nu? Va ju ett bra tag sen sist. Har jobbat massor nu det senaste och helt enkelt inte orkat eller haft lust! Så nu hoppas jag att besöksstatistiken stiger så man får lite motivation igen!

Har väl inte hänt så där hemskt mycket sen sist. Blivit fyra djur rikare & ett mindre. Två leopardgeckos, ( eller dom är Joakims ) två Palmatosgecko, en hona och en hane så nu hoppas vi på lite ägg nästa år!

Har också mist mitt fina lilla Kex. Hon va dräktig och en bebis som fastnade :( och vi kom försent. Nu sover hon i alla fall gott! <3

Väntar även tillökning hemma i vårat "kaninstall"! Nettan ska få bli mamma igen. Bebisar planerade till den 17 September. Har även fått ett kul erbjudande till våren! Så nu har vi lite att slipa på! Ska bli riktigt kul! :)

Imorgon är jag ledig då ska det städad och donas hos kaninerna och marsvinen! Någon som är intresserad utav att se bilder på alla våra kaniner som vi har nu? Kanske kunde vara något att fota dom och lägga upp bilder :)
Bakas ska också göras, Kladdkaka med kokoskola topping i hopp om att någon vill komma och smaka ;)
Mohhahah, ska jobba lite till nu innan det bär av hemåt efter en lång dag med konfirmation och allt!

Puss!

Presentation


I min blogg kommer det att handla om allt mellan himmel & jord. Men mycket om alla mina djur :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards